24141994.1382105293.20879_640x480.jpg

Sáros lett az új cipőm. Valójában nem új a cipőm és nem sáros, hanem vizes lett. Tegnap voltam a Frederikshojban elsőre önállóan dolgozni. Eléggé stresszeltem előtte, féltem, hogy nem fog sikerülni, nagy volt a nyomás, mert tudtam, hogy jó étterem és nagyok lesznek az elvárások. Nagyon rákészültem, aludtam egyet délután, sok helyen olvastam, hogy akár 1 órás délutáni alvás csodákra képes, én nem vagyok hozzá szokva, de mivel éjszaka átlagban 4-5 órát alszom, ezért megpróbáltam.

Teljesen kipihentem mentem be délután 4re dolgozni, Próbáltam mindent a lehető leggyorsabban csinálni, folyamatosan dolgozni. Alapvetőlen ez a mosogatós téma a multi-tasking-on múlik. Mennyire jól tudod beosztani,priorizálni az idődet. 3 dolgot kell gyakorlatilag csinálni szinte egy időben. Elmosni és tálcára helyezni a mosatlant, betenni- és kivenni a gépből, majd elpakolni az elmosott tálat/tányért/bármit. Ha ezek közül egyiket kihagyod akár csak pár percre,elúszol és mint egy lavina elindul a szartenger, egyre több mosatlan, a pincérek szitkozódnak, hogy nincs hely, s a főnök se örül neki nyilván. Boldog voltam, ugyanis pár óra után lejött a menedzser, és megdicsért, hogy milyen tempóba dolgozom, szinte mindennel kész vagyok. Utána viszont jött a neheze. Beleugrottam a mély vízbe, ugyanis tegnap 90-100 ember vacsorázott, ebből 30 vendég 8fogásos vacsorát kért (240 tányér) ma pedig ha dolgoznék összesen 6 vendég lenne.. Ez van. Volt egy pont, ahol elvesztettem a kontrollt, csak kérdezgettem magamtól, mikor már a boxeremből is folyt a víz, hogy mi a szart keresek itt Dániában egy étterem hátsó részében, miért nem otthon a kényelmes normafai lakásba pihenek. Na ekkora "úsztam el", de a főnököm nagyon kedves volt, segített 1-2 apró trükkel, amivel percek alatt utolértem magam. Először megijedtem, ugyanis hangsúlyozta, hogy nem szeretné, hogy neki kelljen segíteni, de mikor mondtam neki, hogy egyedül is megoldom, csak annyit mondott, hogy látja, de egy kis segítség senkinek sem árt.Nagyon kedves volt, meglepődtem.


A legrosszabb az egészben, hogy gyakorlatilag mindenem vizes az egész műszak alatt. Gőzborotvával kell a tányérokat lemosni, ami fröcsköl mindenhova, szóval gyakorlatilag a cipőm,gatyám, pólóm végig vizes volt, egészen hajnali 2ig, mire végeztem. Egyébként, a kollégák segítőkészek és nem éreztem (annyira) azt, hogytumblr_mv8wzb2T141qbg4y7o1_500.jpg lenéznék, amit csinálok, hiszen nélkülem megállna az élet az étteremben s a konyhán is. Az is kiderült, hogy megfeleltem az elvárásoknak, és szombaton várnak vissza dolgozni, jövőhéten pedig VÉGRE megkapom a szerződést is. Furcsa, csurom vizes gatyába is cipőbe bicikliztem haza hajnal kettőkor, de a biztonság érzése, hogy (szinte) biztosan van már állásom, felülmúlta a fáradtságot és a hideget.
Ma sikerült a héten 3. nap is elaludnom, így a projekt leadás előtt 1órával értem csak be. Roppantul sajnáltam, ugyanis azt vallom, hogy a siker egyik titka a pontosság, ezért szinte mindig pontos vagyok. De egyszerűen nem tudtam ennyi munka és 3óra alvás után felkelni, meg se hallottam az ébresztő órámat, noha direkt át tettem a szoba másik végébe a hangos órát, a mobilomon pedig átállítottam egy hangosabb ébresztőt, de ez sem volt elég, nem is emlékszem, hogy mikor nyomtam le. Ettől függetlenül az elmúlt 2 napban jól haladtunk, sokkal jobb volt ez a csapat mint az első, nagyon jó volt a hangulat, jó volt a kommunikáció a csapatban, a munkamegosztás is. Nincs (annyira) lelkifurdalásom a mai nap miatt, mert azt gondolom, sokat beletettem az első két napba a projektbe, többek között én találtam ki az alaptémát, a megválaszolandó kérdéseket, s a 8 oldalból 3at én írtam meg. Azt hiszem, jól fog sikerülni a projekt A.

work_is_worship-wallpaper-1680x1050.jpg

Ma van az iskolában Halloween-i buli, egybekötve a projektet befejezésének ünneplésével. Nekem nem adja ez ki, ugyanis a másik étterembe kell ma 4től este 10ig mennem, ahogy holnap is és szombaton is, de ez van, ha az ember el van úszva picit, szerintem az új évtől már nem kell egyszerre 2 helyen dolgoznom.
Hetek óta tologatjuk, de ma 2től lesz az egyik marketing tanárnővel meetingem az internetes hirdetésekkel kapcsolatban. Remélem sokat tudok tanulni tőle, ugyanis mostanában azért írok kevesebbet, mert a háttérben a munka és suli mellett készül egy-két dolog a bloggal kapcsolatban, többek között a videó blog indításán is dolgozom, a hirdetések kezelésén is, és egy saját domain megszerzésén is. Létre fogok hozni egy alapítványi kampányt is, de ez a jövőhétre tolódik, sokat kellett az itteni bankokkal is szarakodnom. Ez azt jelenti, hogy jövőhéttől kicsit újra felpörög a blog, már van egy-két cikk, ami kész, de szeretném előbb a meglévő projekteket befejezni. Addig is tessék lelkesen like-olni a facebook-os oldalt és követni.

A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr145607865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása