feher.jpg

Sokszor hallottam olyan vádakat,hogy mit tud egy irodakukac a munkáról? Vagy,hogy egy takaritónő a munkáról,felelősségről? Nem szerettem volna egyik oldalhoz se csatlakozni,ehelyett kipróbáltam mindkettőt.

Arról már irtam, (nem talalom a laptopon a kurva hosszú i betűt),hogy milyen,mikor szellemileg totálisan le vagy terhelve.Szinte esélytelen,hogy le tedd a lantot.Hazaviszed a munkád,agyalsz rajta,nagy a nyomás rajtad.
Most hétvégén,viszont,volt szerencsém egy nagyon tartalmas,kellemes hétvégét eltölteni felszolgáló/takaritó/mindenes állásban.Képzeld el az aktakukacot,ahogy 3-kor kijön a munkahelyéről,bemegy a rendezvényre,felölti a kis kötényt,és szolgálja a népet.Számomra nagyon paradox volt,de ugyanakkor élvezhető is.Kicsit olyan,mint a katonaság.Az embereknek kötelező lenne megtanulni,hogy TUDJ kedves lenni,jókedvű a körülötted lévő emberekkel.Nyilván,mint mindenhol,itt is voltak olyanok,akik rossz szájizzel,negativan,szitkozodva dolgoztak,de ilyen droidok mindenhol vannak,én arra jöttem rá.Sose értettem ezeket,miért sajnáltják magukat,ahelyett,hogy tennének azért,hogy jobb legyen.Örök rejtély.

Pénteken délután már dolgoztam.Egy nagyjából 100-150 fős esküvőn dolgoztam.Azért nagyjából,mert nagyjából semmit se láttam az esküvőből.Itt is megvan a ranglétra,ha odakerülsz,20éves szaros vagy,nincs mosogatas.jpgszakmád,mehetsz mosogatni.Életemben nem mosogattam ennyit,fenomenális volt.Majd mikor én naiv azt hittem,hogy végeztem,kezdődött a törölgetés.Na az az igazi mélytorkos szopás.

Másnap már a mindenes/felszolgáló szerepét tölthettem be.Elképesztő,hogy mennyi szeretet lehet kapni az emberektől,ha előbb te adsz,és látják,hogy nem a pénzükre hajtasz,hanem jóindulatból,kedvességből szolgálod ki őket.
Estére belenőttem a pultos szerepbe is,na hát az viszont parádés volt.Bömbölnek a 80as évekbeli zenék,mindenki bulizik,táncol.És ez részben Neked is köszönhető,hisz hozzájárultál.So much win.Azt hiszem,ez az állás,amit Dániában szeretnék csinálni az egyetem mellett. (hogy ne halljak éhen.)

Egy jó tanács mindenkinek,aki vendéglátóban tervez elhelyezkedni: SOHA NE VEGYETEK ELEGÁNS CIPŐT FEL.Ne,tényleg ne.Én azt gondoltam eddig,hogy birom a fájdalmat,thai boxos,MMA-s edzéseimre gondolva.De nem.Amikor pár óra alvással 12-13 órákat dolgozol,és szabályosan lerohad a lábad,hirtelen rájössz,hogy mennyire meg fog felelni a célnak,egy sima fekete edzőcipő....

Konzekvencia az egész hétvégéből,hogy nagyon meg kell becsülni,ha valakinek van lehetősége dolgozni,még ha az akár heti 7 napot jelent (az én esetemben) és legjobb tudásunk szerint kell végezni a munkát.Az biztos,hogy nem leszek pincér életem végéig,tekintve,hogy 3nap után se tudok 3tányérnál többet kivinni,de fiataloknak csak ajánlani tudom,rengeteg jó élményt,tapasztalatot lehet gyűjteni.Edzőcipőben szigorúan.
38nap

A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr835395213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kissmolly 2013.07.09. 11:59:58

Nekem csak heti 6 nap munka jut ki, én is esküvőben utazok, de én közvetlenül találkozok az emberekkel, a párral foglalkozom, egyszerűen hihetetlen, mekkora többletet tud adni az embernek, hogy minden szombaton boldog emberekkel vagyok körülvéve, barátként ugrálok a pár és a rokonság körül és segítek, hogy a "nagy nap" a lehető legjobban, leggördülékenyebben folyjon le és a fotós tehesse a dolgát, ki tudja hozni mindenből a maximumot (fotós asszisztens vagyok). A hét többi részégben pedig megvan a sajátos munkám, kutatóként vannak gép előtt üldögélős és egész nap talpon lévő időszakaim is és persze a munkát nem lehet a laborban hagyni, ha adódnak problémák és kérdések. Szinte mindig van min agyalni.
Jah és a cipő fontos lehet, bár én a kényelmes magassarkúimra esküszöm. Igaz, hogy 3 hónap alatt juttatok el kidobásra kész állapotba egy cipőt, de ki is szolgálnak, minden munkautamon az van rajtam, abban mászok hegyet, abban cipelek 8-10 kilós táskákat és abban futottam 2 hete egy réten egy kutyussal, hogy a kreatív fotózáson megmozgassuk kicsit 1-2 jó képért. Azért kicsit ettől szép az élet... a hajtás, a sok élmény, hogy amikor kicsit megállsz, tudod, hogy nem a tököd vakartad az elmúlt 2 hétben, hanem letettél magad elé néhány dolgot. :)
Hajrá és kitartást a sok munkához!
süti beállítások módosítása