_roller.jpg

Szerintem nem voltam egyedül 1hónappal ezelőtt,amikor azt mondtam,hogy nem nagyon tudok Budapesten,de Magyarországon se olyan bulizóhelyet,ahova szívesen elmennék,mert olyanok a körülmények.

Elég sok minden történt 2012-ben az éjszakai élettel kapcsolatban,gondolok itt a Hajógyári-sziget rendőri kézbevételére,a Coke-club bezárása és még néhány hasonló dologra.Eddig,ha el szerettünk volna menni bulizni,persze szigorúan 18 év fölött,akkor se sok választásunk volt.A hajógyári-szigetre,ami a legnagyobb szórakozóhely komplexum jelenleg itthon,már szerintem épeszű ember nem megy,hiszen köztudott,hogy nem az alkohol a legfőbb hangulatjavító eszköz ott,továbbá,egészen elképesztő,hogy milyen árakkal dolgoznak,2000-7000forintos belépők,500forint/3deci víz,és hasonlók.Romkert,ami még alternatíva lehet,meg szinte megközelíthetetlen,2-3órás sor van egészen este 10-től hajnal 1ig, és az árakról ne is beszéljünk.De ez még nem minden.Manapság ha egy átlag fiatal meghallja a "disco" vagy "bulizóhely" kifejezést,rögtön kigyúrt,szétkokszolt,nagydarab állatokra asszociál,akik mennek körbe,és az élőfába is bekekötnek.És ez sajnos így is van,nem is egészen értem,hogy kerültek néha ilyen emberszabású Yetik oda és ez még nem is volna zavaró,ha nem ilyen megfélemlítésként járkálnak fel is alá,persze az út közepén,és ha kell,mindegy,hogy vékony kislány,vagy fiatal srác,arrébb lökdösnek mindenkit.Na ezzel lett a tököm tele és ezért nem jártam az elmúlt fél évben szinte egyáltalán szórakozóhelyre.

Most,hogy vége a gólyatábornak,és gólyahétnek,úgy gondoltam ideje leírni a tapasztalataimat az egyetemi bulikkal kapcsolatban.Nos,teljesen más világ,mint amit eddig láttam.Végre van egy hely,ahol nem az számít,milyen ruhába jössz,megtudod-e venni a legdrágább Dom Perignon pezsgőt.Itt egyszerűen minden arról szól,hogy az egész egyetem,(vagy legalábbis az adott kar) egy nagy csapat,akikkel együtt szórakozhatsz és jól érezheted magad.Nem másról,mint a Wigner Jenő kollégium aljában lévő Roller clubról van szó.Egészen megvoltam lepődve,mikor az italárakat megnéztem,valahogy kevés volt a 0 a számok után,szinte aprópénzért lehet alkoholhoz és üdítőhöz is jutni.Ami még nagy dolog szerintem,hogy nem alkalmazottak,bárosok,mixerek pultoznak,hanem az egyetem vállalkozó kedvű diákjai,a rolleresek szolgálnak ki.Szerintem ha valami,akkor ez kurva nagy dolog,hogy ezt így megtudták teremteni,saját mozgalom,klub,csapat.Takarító személyzet sincs,buli után ugyanúgy a rolleresekre,és a mentorokra hárul a feladat, akik sokszor velünk bulizzák végig az estét,majd ez után hullafáradtan még ki is takarítanak.Ez azért nem semmi,még így le írva is.A zenéért se kell aggódnunk,több hallgató is egész kiválóan pörgeti a lemezeket,a legmodernebbtől a néptáncig,legbulisabbtól a lassúkig minden számot játszanak, és persze a hangulat mindig fergeteges.
Jó pár hónap elteltével újra azt mondhatom,hogy igen,ide megéri elmenni szórakozni hétvégenként,és persze bármikor,amikor kinyit a Roller.
Judik Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr254753302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása