1000969_638960549471121_897952264_n.jpg

Miután túléltem ezt a 3napot a bolgár cimboráimmal,konkrétan egésznap az iskolában kellett ülnöm,majd másnap reggel már indultam is az ország másik végébe.

Ezért nem irtam az elmúlt néhány napban,mert Sønderborgba utaztam le.Na de nem is akárhogyan.Van egy gomore.dk nevü weboldal,ami nagyjából egy online stoppolós hely.Olyan emberek használják,akik rendszeresen ingáznak 1-1 nagy város között és szeretnének a benzinpénzen spórolni.Igy kerültem Henrihez,aki egy nagyon rendes dán mókus volt.Kicsit ijesztő volt,hogy alapvetően egy vadidegen emberhez ültem be egy 2órás útra,de a bolgár barátaim jóvoltál egy pillangó késsel a zsebembe vágtam neki az útnak,sose lehet tudni.Az első félóra után pedig már lelkifurdalásom volt,amiért ilyen bizalmatlan voltam,de hát,új ország,új szokások.Megálltunk az egyik benzinkúton,kaptam is egy kávét,szóval,egy kellemes út volt,szó se róla.20130907936.jpg

Majd péntek délután 4 fele le is értem a kedvesemhez.Többek között ez is az oka amiért nem irtam blogot,nem nagyon voltam gépközelben,próbáltam/tunk pihenni egy picit,mert mióta kijöttem Dániába,egy szabad percem nem volt gyakorlatilag.Szombat este voltunk bulizni,több Fashion design-t tanuló diákkal együtt a belvárosban.Érdekes,kitört egy kisebb tömegverekedés a bulizóhely előtt,10-15embernek kezdett el verekedni,de ami nagyon meglepő volt,hogy alig csattant el néhány pofon,nagyjából 15-20 másodperc alatt szirénázva megérkeztek a rendőrök,és azonnal rendet raktak a fiatalok között.Vaólszinüleg azért,mert a közelben voltak,tudják,hogy hol van esély éjszaka a verekedésre.Nagyjából ugyan ez a helyzet magyarországon is,ott is tudják hol KÉNE lenniük,csak telibe szarják,és nem teszik a dolgukat.(Ezt a képet pedig a női WiC-ben örökitettem meg...ne kérdezzétek hogy kerültem oda.)

Ma pedig a belvárosban sétáltunk,voltunk a kikötőben is,láttunk rengeteg szép dolgot,csak sajnos vasárnap szinte minden zárva van,szóval elég kihalt volt igy minden.Holnap délután indulok haza,Aarhusba.

20130908944.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr425501071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása