20130913948.jpg

Péntek van és azt kell tudni a dánokról,hogy a több száz szokásuk egyike,hogy Friday Bar-t tartanak.Ez annyit tesz,hogy 12körül már minden diák,5től meg minden munkás a kocsmába ünnepli meg,hogy vége a hétnek,pár sör mellett.Én naivan lementem a basementbe,mert megbeszéltük,hogy amit októberre kell marketingből megcsinálni,projektmunkát,megirjuk gyorsan a csapattal...lementünk,mire leértem,5ünkre ott volt az asztalon 10liter sör,ilyen hordószerűségekben..gondolhatod mennyit tanultunk..megtanultuk az újabb dán hagyományt képező kockarázós játékot,ami kb. egy leegyszerüsitett póker,akinek kisebb számok jönnek ki az iszik..vagy mindenki...Ezután,fél2kor realizáltam,hogy kurva részeg vagyok,és 3ra állásinterjura kell mennem....hazarollereztem...hhahaha..if u know what i mean... majd megkajáltam,átöltöztem,és indultam be a városba. Beértem háromnegyed 3ra,de elaludtam a buszon és éreztem hogy még megvagyok alakulva eléggé.Beültem egy kávézóba,ittam egy kávét,elvileg az segit,meg vizet.Kiültem,néztem az embereket,sütött a nap,belváros,minden jó.Egészen addig mig a tüzforró kávét egy elegáns mozdulattal magamra nem öntöttem.Konkrétan a gatyám,pulcsim,polom,mindenem kávés lett.Na mondom,ez a hab a tortán,a kurva pont az I-re.Elég volt, nem várok többet,csak rosszabb lesz, felálltam,bementem az állásinterjúra.Beszéltem néhány szót a fönökkel,mosolyogva kezet nyujtott mikor megérkeztem.Bemutattak a szakácsnak,egy angliai srác,ő is csak angolul beszél,majd holnap 2re behivott egy próba napra.Kedves volt ő is és a fönök is,szóval minden jó lesz,de elég izgalmas volt ez a nap is.Mostpedig,hogy kijózanodtam,irány vissza a belváros,ugyanis kezdődik az év legnagyobb bulija,az Aarhus University parkba,ahova az összes aarhusi felsőoktatásban résztvevő diákot várnak szeretettel,ez átlagos 8ezer diák szokott lenni.AWESOME!20130830920.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr575511147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása