a_dzsungel_konyve2_300.jpg

Mindig is egyik álmom volt,hogy egyszer első sorból nézzek meg egy nekem tetsző darabot.Már a jegyvásárlás is elég egyedi volt.Egy nagyon durva,reggel 4-ig tartó kocsmázós-bulizós este után sikerült jegyet foglalni hajnalban,közvetlenül elalvás előtt,de csak sajnos a második sorba volt hely, és csak november 12-re.(Tekintve, hogy ez október elején volt,elég messzi időpontnak tűnt,no de mindegy,lényeg,hogy megvolt a jegy.) No,de ez akkor igaziból mindegy is volt.
El is jött a várva várt nap.Egyik cimborámmal,az ő barátnőjével és az én egyik lány ismerősömmel mentünk volna.Szép példa volt a megbízhatóságra,nyilván nem a haverom mondta le a 3000 forintos jegyet az utolsó pillanatban...No,mindegy,túl lendültünk ezen is, "valahogy" sikerült mást találnunk a hiányzó helyre,így megtartva a fiú-lány arányokat.Egész pontosan 18.30 mindenki megérkezett a budapesti Vígszínház elé,ahol elbeszélgettük az időt, és úgy 18.50 körül sétáltunk be,ahol kiderült,hogy a mi darabunk a Pesti színházba lenne,így taxiba ültünk,és az utolsó pillanatban kalandos utunk végén beestünk a helyünkre.Ám nem ez volt az egyetlen meglepetés.Kiderült,hogy a terem mérete miatt nincs első sor,így a második lett az első,tehát mégis csak valóra vált az álmom.Nagyszerű érzés volt.
A darab remek volt.Nekem az tetszett a legjobban,ahogy megteremtették a tökéletes hangulatot.Ha kellett épp egy farkasfalka közepén éreztük magunkat,ha kellett akkor a majmok között,de szerintem minden férfitársam könnyen tudott volna azonosulni Mauglival, amikor egy falunyi lány akarta őt befogadni.(Megjegyzem,Bata Éva,a vagy Túna engem is befogadhatott volna.) A díszlet mindig tökéletes volt,a zenét pedig szerintem senkinek se kell bemutatnom,mennyire magával ragadó.A hangosítás is kiváló volt.Ám azért nem volt minden tökéletes.Értem én, hogy Reviczky Gábor már öreg,meg minden,de ha már az egyik főszereplőt, Balut játsza el, legyen már annyi benne, és várja meg a végét és jöjjön ki meghajolni.Nem volt szerintem korrekt, hogy letudta a dolgát,meghal a darabban,megkapja a pénzt és indul haza.Molnár Áron kitűnően alakított Sír Kánt,ám néha jobb lett volna többet hallani a hangjából,éneklés közben.Józan Laci,avagy Maugli szerintem nagyon jól játszott,néha talán egy kicsit sok volt.Aki viszont még kimagaslóan jó volt, az Lázár Balázs, Csíl. Nagyon jó volt,kihozta a maximumot a dögevő szerepből,ahogyan az összes többi keselyű és táncos is.A mellékszereplők kiválóak voltak,feldobták a műsort a random megjegyzéseikkel,ettől kicsit korszerűbb hatása volt az egésznek.
Hogy egészen biztos jó szájízzel távozzunk,a 3szori visszatapsolós-meghajlós dráma után még visszajöttek mindannyian,és közösen,kötetlenül eltáncolták a nyitányt még egyszer.Nagyon kedves gesztus volt.Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a  darabot,jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr254904357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása