a hobbitka.jpg

Hát eljött az utolsó este.Holnap indulok Máté barátommal,meghódítjuk Dániát,azon belül is Aarhus várost.Egészen hihetetlen,olyan gyorsan telt el ez a fél év,mióta jelentkeztem.Dolgoztam,gyűjtögettem,azért néha buliztam,de alapvetően szívás volt ez az időszak,talán a legrosszabb volt eddig.Ahogy teltek múltak a napok és közeledett a várva-várt időpont,egyre inkább stresszelt,hogy a körülöttem lévő emberek 99% arról kérdezett,hogy "Várod már?" "Izgulsz?" "Milyen lesz kint?". Tehát így erre mit válaszolj? Sose voltam pár hétnél tovább távol a szeretteimtől,sose kellett teljesen saját lábra állnom,azt se tudom mi az,ami kint várni fog.De igen,várom nagyon.Következő kérdés."És nem félsz?" De,hogyne félnék,az ismeretlentől mindenki fél,hülye aki nem,de kösz,hogy 367.szer is emlékeztetsz arra,mennyi buktatója van a kiköltözésnek.De nincs más út,ez az,amit megálmodtam és egészen biztosan sikeres lesz az út,nincs más alternatíva.

Ahogy látjátok megváltozott az oldal,próbálok lépést tartani a korral és mindig egy kicsit újítani.Szeretnék a jövőben elkezdeni videó blogolni,szóval ha minden igaz, (és lesz kint internetem) akkor hamarosan egy arcot is tudtok csatolni a szövegekhez.

Igaziból rohadtul izgulok,próbálok mindent 110-szer is átgondolni,szóval nem nagyon tudok mit írni...Viszont megígérem,hogy legjobb tudásom szerint, és a lehetőségekhez mérten a legtöbbet írni fogok a kalandjaimról.Nincs megállás! Remélem,ha kint leszek is olvasni fogtok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr195459727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása