20130822889.jpg

Mai nap nagyon mókás volt.Napközben itthonról próbáltunk lakást nézni,olvasgattunk stb...Karina hazaért,és rögtön nekünk szegezte a kérdést,hogy "UGYE NEM EGÉSZNAP ITTHON ÜLTETEK?!" Én erre visszaakartam vágni valami jó kifogással,hogy "de,arra vártunk,hogy hazaérj és mehessünk fürdeni a tengerbe!".Igaziból utólag már tudom,hogy saját magammal basztam ki.Roppantul örült mindenki,mondta is Karina,hogy felhivja az anyukáját,mert nála van a kocsi,és akkor kitudunk menni autóval.GREAT,gondoltam,mehetek fürdeni a 13-5 fokos vizbe.

Neki is vágtunk a kis kalandunknak 3asban,Karina,az édesanyukája,és én20130822884.jpg.Elöször az aarhusi animal parkban,ahol igaziból csak szarvasokat láttunk,viszont azok konkrétan teljesen szabadon voltak.Én igaziból nem annyira voltam biztos abban,hogy nem fognak egyszer csak nekünk ugrani,de biztositottak róla,hogy ezek az állatok hozzá vannak szokva az emberekhez,nincs mitől tartanom...Hát oké,gondoltam,csináltunk is pár képet.

Ezután jött a "melegebb" része a délutánnak.Lementünk az erdőből a tengerpartra.Már ez gyanus volt,hiszen ha egy sivatag mellet van egy vizforrás,az általában meleg,de hogy egy hatalmas erdő mellett normális hőfokú vizet találjunk,azt enyhén szólva is esélytelennek láttam.A parton volt egy öltöző,egész normálisan,fából,csak úgy keményen.Majd a partról egészen a tengerbe benyúlt egy stég,ahol le lehetett tenni a cuccainkat,majd beugrani a vizbe,vagy lépcsőn besétálni.Amikor ugráltak be az emberek,még azt gondoltam,hogy áh,dánok,megszokták,jégben és szélben születtek,de mikor a Karina 20130822885.jpgmamája,aki közel 50-60 éves,beugrott,majd nevetve kezdett úszkálni,akkor,na mondom,ennek a fele se tréfa,nem hagyom megalázni a magyar férfiakat.
Azt az érzést,amikor beugrasz,és igy elkap a túlélő ösztön:menekülj,melyik a leggyorsabb út,ahol kitudsz jutni,kinek az ötlete volt engem életveszélyesbe helyzetbe kényszeriteni,és a többi..konkrétan annyira hideg volt,hogy nem éreztem egyik végtagomat se.De semmi vész,gondoltam,igazi viking vagyyok,a többiek meg nagyon jót mulattak rajtam,a kis keleti srácon,aki nem birja a hideget,de azért honorálták,hogy legalább megpróbáltam.Megszáritkoztunk,lemostuk az ugyanugy kb 15fokos vizzel magunkról a sót,majd nekivágtunk a parton egy kis sétának.Nagyon jó volt,több sziklás rész is volt,kis családok piknikeztek i,néhány baráti társaság is előfordult itt,csodás hangulata volt az egésznek.Megbeszéltük,hogy mi is kiülünk valamikor páran.20130822888.jpg

Ezután elmentünk vásárolni,vettünk vacsit,SÖRT,anélkül ugyabár nem élet az élet itt,a dánok szerint,majd hazatértünk.Még a parton sétálás közben megbeszéltük,hogy este kiülünk vizipipázni,Igy is tettünk,hatalmas feeling volt,The Fugees-t hallgatunk,pipáztunk söröztünk,igaziból minden jó volt.Egészen addig mig el nem kezdtük,mert el volt dugulva a pipa.Na,ilyenkor jó a férfi a háznál,tapasztalt pipásként rögtön rájöttem,hogy el van dugulva a cső,igy összeeszkábáltam drótokból egy eszközt,amivel sikerült kitisztitani a sisát.Ezután hatalmas füstje volt,és igazán boldogok voltunk az immáron jól mükődő kis egységünkkel.Nem mellesleg Máté cimborám ma megkötötte a szerződést a lakására,erre is ittunk.Minden jól halad,holnap indul az iskola,este pedig minden bizonnyal bulizni is megyünk.Tartsatok velem holnap is.20130822891.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr645471836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása