64920_436052113129781_2042271952_n.png

Az elmúlt pár hónap alatt rengeteg mindent leírtam Dániával kapcsolatban, hogy mik az előnyei, mik a hátrányai annak, ha itt kezd el valaki tanulni. Ez a tapasztalatok alapján sok emberben felkeltette az érdeklődést. Pont ebből a célból írom most ezt a bejegyzést. Eddig is arra törekedtem, hogy a legjobb minőségben írjam a cikkeimet, most pedig elérkezett az a pont, amikor naponta 3-4 ember tesz fel kérdéseket a külföldi továbbtanulással kapcsolatban és nem tudok idő hiányában mindenkinek kielégítő választ adni. Szerencsére, erre van megoldás. Én anno nagyjából egy évvel ezelőtt a Study in Denmark segítségével készültem fel a kijövetelre, ők segítettek a jelentkezés folyamatán végigmenni. Oldalt megtaláljátok a Facebook-os csoportjukat, a weboldalukat is ahol tájékozódni tudtok és kérdéseket feltenni nekik, hiszen nekik ez a specialításuk. Budapesten, Szegeden és Pécsen is rendszeres tartanak előadásokat, tehát én mindenképpen ajánlani tudom, hogyha már elgondolkodtál azon, hogy Dániába tanulj tovább, akkor keresd fel őket.

Felsorolok néhány dolgot, amit rendszeresen kérdeztek tőlem, hogy miért jobb itt tanulni, milyen az élet itt:

  • Az emberek nyitottabbak, elfogadóbbak és kedvesek
  • Az ösztöndíj nem csak legenda, én is megkaptam, 5600dkk (224.000 FT) egy hónapra
  • Az oktatás gyakorlati alapú, tehát nem magolni kell, hanem aktívnak lenni a tanórán
  • A minimál órabér 110dkk (4400 FT)
  • A Dánok imádnak bulizni
  • Alapvetően az emberek hétköznapjainak a része a közösségi élet. Itt nem meglepő, ha a munkaidő lejárta után bent maradsz sörözni a kollégáiddal
  • Lehetőség arra, hogy egyetemistaként felnőtt legyél és önálló, jó minőségű életed legyen


Amennyiben további személyes kérdésetek van, természetesen engem továbbra is el tudtok érni. Ha kétségetek van a jelentkezés folyamatával kapcsolatban, vagy a külföldi továbbtanulással kapcsolatban, akkor bátran látogassatok el a www.studyindenmark.hu -ra.

A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr375773399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása