Esik az eső, elmossa a koszt, a verda csak megy,én csak írom amit látok, amíg a verda csak megy

Kicsit megint szünetelt a blog, ugyanis sok volt a munka mostanában. Nem mentem vissza abba az étterembe ahol az arab osztaggal kellett volna dolgozni, akik nem beszélnek angolul, mert sok helyről hallottam, hogy nem fizetnek ki. Két nappal ezelőtt, pénteken egy Frederikshoj nevű étterembe volt próba napom. Mosogató állás, nem álmaim melója, de a szükség nagy úr. Úgy kell elképzelni, hogy van egy  nagyjából 15-20 négyzetméternyi rész, rengeteg mosatlan, amit folyamatosan hoznak a pincérek, ezeket kell tálcákra helyezni, majd betenni egy hatalmas mosogatógépbe, elindítani, majd kivenni. Tehát szinte egyáltalán nem kell kézzel mosogatni. Nem is olyan rossz, ugye? A probléma nem a munka összetettségével van, hanem azzal, hogy iszonyat tempóba kell dolgozni. Megfordultam már egy-két helyen, de életem legkeményebb 5 órája volt amit aznap ott töltöttem. Megtanultam mindent nagyjából, majd jövő szerdán pedig kezdődik az első önálló műszakom, ami után kiderül, lesz-e szerződés, vagy nem. Furcsáltam, hogy nagyjából 10 chef dolgozott az konyhán, s egy head chef is volt, aki csak állt és dirigált. Hazajöttem, utána utánanéztem az étteremnek, kiderült hogy 2012-ben Dánia legjobb éttermének választották. Parádés, ha eddig nem lett volna nyomás rajtam, ezután biztosan lesz.

Jövőhéten kezdődik az első projektünk az iskolába, ami azt jelenti, hogy még több időt és energiát kell szentelni a tanulásra, ugyanis alapvetően ezért jöttem ki. Jövőhéten jön egy hosszabb bejegyzést, egy új funkcióval is fog bővülni a blog, szóval tessék kedd-szerdán visszalátogatni!

A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr595599732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása