Hát,ez a nap méltó kezdete volt a dániai küldetésünknek.Ezt a mosolygós ebédet pedig mi csináltuk! :)
Reggel verőfényes napsütésre ébredtünk.Meg is volt a terv a napra,reggeli,utána bicikli bérlés,majd irány a város.Az étkezésig minden rendben volt,de azután kiderült,hogy sajnos már nincs a hostelben a megfelelő ember,igy csak holnap tudunk biciklit bérelni.Oda se neki,találtunk a hostelben egy egészen fura,léghokika hasonlitó játékot,el is ökörködtünk vele félórát,majd utána busszal nekivágtunk Aarhusnak.A cél az volt,hogy felkeressük a városban lévő 2 ingatlanközvetitőt,és megnézzük napközben a lehetséges alternativákat.Meg is találtuk az ingatlanosokat,de hamar vége lett a storynak:mindkettő csak házak és lakások eladásával foglalkozik,nem tudnak segiteni.Igy más ötlet hiján,egy szerény 3-4km-es sétával elérkeztünk a sulihoz.
A suli elképesztően szép,modern,rendezett.Előttünk épp a nyári intership-nek volt vége,tehát már volt némi mozgás az épületben.Pár perc nézelődés után megtaláltuk a nekünk kellő helyet:a nemzetköziek tájékoztatásért felelős titkárságot.Felvirágozva,újratöltve indultunk el az iroda felé,egészen ad20130815848.jpgdig,amig meg nem találtuk a táblát,hogy holnap reggel 9től van csak nyitva.Fuck yeah.Kicsit még nézelődtünk,majd nekivágtunk a haza útnak.Ez l 20km volt,de eltévedtünk,és kb.3-4 km séta után,egy végtelennek tűnő úton megtaláltuk a nekünk kellő buszmegállót,igy a maradék távot már tömegközlekedéssel tettük meg.Talán ez volt a nap fény pontja,ugyanis jegyet se kellett venni,igy ezer forinttal beljebb voltunk.

Mikor hazaértünk,újult erővel vágtunk neki a lakáskeresésnek.Nagyjából 3órán keresztül,a legnagyobb,fizetős oldalon,(mindenki ezt tanácsolta) kerestünk,de esélytelen.Egyszerűen minden hirdetésnél van valami gond.Vagy 2idős férfihoz kéne beköltözni,vagy csak fél év múlva kiadó,vagy kizárólag lányt keres(vajon miért?...),vagy mikor azt hittük,hogy minden passzol,az ár,a szobák száma,esetleg 20km-belül van,és még ne adj isten telefonszám is van a tulajhoz,közölték,hogy hivjuk egy hét múlva,nem szeretnék külföldieknek kiadni.Itt még nem szakadt el a cérna.Felhivtuk az olasz osztálytársunkat,aki 1héten belül jön,hogy hivja fel,hátha.Neki már nem is mondta,hogy próbálja később,csak annyit,hogy "bocs,foglalt az apartman...".
Szóval,aki teheti,kiindulás előtt mindenképp próbáljon meg szállást találni magának.Azt ugyan nem tudom,hogy ezt hogyan kéne tenni,mert egyetlen ember nem adott erre éppkézláb választ,de azért hajrá,a remény hal meg utoljára...Holnap felkeressük a sulit és megpróbálunk valamilyen segitséget kérni.Végezetül,a suliban látott idézetekkel zárom a soraimat:idezetek.jpg

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.