tumblr_m66o3r1XcF1qbqsq6o1_500.jpgReggel 10.00


Ma reggel sikerült későn felkelni,igy mindössze 1 óránk maradt összepakolni a szoba különböző részeibe eldobált ruháinkat,reggelizni,majd elindulni.Határidőre,10re már az ajtóba is voltunk,és elindultunk a Hasselagerben lévő kis hostelünkből,az utolsó menedékházból.Az első nap még az volt az érzésünk,hogy milyen szar,hogy hostelben kell lakni..Mikor kijöttünk pedig ,hogy milyen jó volt ez a 4nap,legalább volt egy biztos pont a,fz életünkben.Most bejöttünk Aarhus központjába,beültünk egy mekibe,itt legalább van ingyen wifi.Ma estére találtunk couchsurfing-en egy nőt,aki elszállásol bennünket,elvileg egy napra.Ő az utolsó esélyünk.Ma napközbe itt csövelünk,délután 5re pedig megyünk Karinához,a megmentőnkhöz.

Máténak már sikerült szobát találnia,de az csak szeptember 1.től lehet átvenni és még semmilyen papirt nem irtak.Az én lehetséges szobám pedig menekül előlem.A nő vasárnap azt mondta,hogy hétfőre és keddre is van látogatója,szerdán hivjam.Felhivtam ma,erre hogy holnapra,holnap utánra is van lakásnézés,hivjam utána.Most tele lett a faszom,és mondtam hogy ugyan már,itt vagyunk a városban,beugrunk ma.Ezen vérig sértődött,hogy neki dolga van délután,és majd hivjuk,viszonthallás.Hát,belőlem se lesz ingatlanos,az is hétszentség.


Este 21.00

Úgy ültem le a Park Alléban lévő Mcdonaldsba reggel fél11kor,hogy én innen addig nem állok fel,amig nem találok lakást.Egésznap kerestünk,egyszerre irtam kb 15embernek,boligportalon,boligsurfon,airnbnen,mindenhol kerestünk már,mikor rám irt egy magyar lány,hogy ő tud a lakásukba még egy kiadó szobát,irjak erre az emailre a landlord-nak.Ráirtam,minden stimmelt,belváros,szép lakás,az ár hibátlan.A depositot lealkudtam minden gond nélkül a felére.Ezt nem furcsáltam,csak örültem neki.Mondta az ürge,nevesen Alexander Shroner,hogy még ma kössünk szerződést,ő nincs az országba,de megoldjuk online.Küldött egy worldben irt 17pontos szerződést,amit ő is,én is,kinyomtattuk,aláritunk,bescanneltük (teszem hozzá,csak ez önmagába 2000forint volt..) Majd mondta este,hogy térjünk rá a fizetés részére:Azt kérte Western Unionnal fizessek,és ai wont give up.jpgkkor megkapja a pénzt rögtön,és tudja küldeni a kulcsokat.Küldött képeket ugyan a lakásról,de nem volt elég,és kértem,hogy küldje el a kulcsot egy bizalmasának,aki meg tudja mutatni a lakást.Erre annyit mondott,hogy nincs itt semmilyen hozzátartozója.Oké.Elkezdtünk kutakodni,majd kiderült,hogy ezen a cimen rohadtul nincs ilyen lakástulajdonos.Majd az is,hogy a belváros kellősközepén,egy sétáló utca fölött nem lehet 200ezer alatt lakást találni.Majd megtaláltuk a fasznak a nevét egy olyan oldalon,ahova a csalókat rakják fel.Belinkeltem neki a lakástulajos oldalt,erre annyit irt,hogy a szerződés felbontva,és az egyik az apja volt,és egyébként is,utálja azt aki nem bizik másokban,majd letörölt skyperól.Ennyit arról,hogy minden kurvára összejött,és minden rózsaszin.

Viszont,hogy ne vegyek egy repjegyet most azonnal haza,valami pozitivat is kell látni abban,hogy mi történt ma.Egy csodás emberhez kerültünk ma,Karinához.Nagyon kis aranyos a lakása,megágyazott nekünk,sörrel várt minket,a lelkét is kitette már az érkezéskor.2macskával lakik együtt,az egyik már be is butorozott az ágyamba.Mellesleg nem is sokat van itthon,reggel 4kor elmegy és csak délután 5kor jön.De azt mondta,hogy maradhatunk szeptember 1ig..szinte el sem hittem..Holnap hatalmas vacsorával és sörrel várjuk,hogy lássa milyen hálások,és kedvesek a magyar férfiak.Többek között egyébként ő segitett lebuktatni ezt a gyökért,ingatlanost és tanácsot is adott,kit érdemes keresni lakás ügyben.És nem mellesleg,ha ő nincs,most 300ezerrel kevesebb lennék...Egyébként,meg ugyanott vagyok ahol tegnap,csak tapasztalattal gazdagodtam,szóval,ezek után úgy érzem már tényleg mindenen túl vagyok,ideje találni egy normális lakást.


A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr285467860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása