20130913950.jpg

Ma vagyok kint kereken egy hónapja,ehhez méltóan tegnap meg is ünnepeltük az életet,meg úgy mindent.Miután hazaértem az interjuról tegnap délután,átmentünk olyan 6körül egyik osztálytársunkhoz,aki a belváros közepén lakott.Otthon ez az a Váci utca lenne,itt is van egy hasonló,sétáló utca,csomó bolt,rengeteg ember.Nos itt volt a lakás,1emeleten.Bementünk,konkrétan végtelen mennyiségü,több száz sör,asztalicsocsó,guitar heróhoz dob,gitár,mikrofon.Azt terveztük,hogy iszogatunk picit,aztán átmegyünk az egyetemi parkba lévő buliba.Hát,nem igy lett..kb este 9re már totál megalakult mindenki,kb olyan 20-an lehettünk,majdnem az egész osztály ott volt,közösen játszunk el csomó számot a guitár heróba,hatalmas hangulat volt,nyitott ablakok,mindenki üvöltve énekel,teljesen káosz.Majd elkezdtünk asztalifocizni,de nem akárhogy.3Dán cimbora mindenre rámondja hogy ez Denish Tradition,tehát muszáj megszoknod.Igy volt ez a csocsóval is,ha gólt kapsz,le kell venned egy ruhadarabot.Hát,lement pár meccs,és olyan volt,mintha mindenki a strandról jött volna..voltak bátrabb dánok is,ők egyszál semmibe flangáltak..elképesztő,sirtunk a nevetéstől hogy ezek mit meg nem csinálnak.De még nincs vége.Találtunk valahol 3darab majom maszkot,majd alkoholtól felbátorodva,egyszál boxerbe,egy maszkkal,elkezdtünk rohangálni a városba,különféle majomhangot hallatva.Madis cimbora eljátszotta hogy üldözzük,hatalmas jelenet volt,3 mesztelen maszkos csávó üldöz egy sikitva rohanó srácot.Kb 80-100ember állt a központi buszmegálló,mindenki sirt a röhögéstől,mások felállva tapsoltak.20130913958.jpgMikor visszaértünk,felöltöztünk,és elindultunk a bulizóhelyre,szokásos Australian Bar.Én bedőltem a dán hagyománynak,itt is levettem a polót az első gól után csocsoban.Ez viszont hiba volt,kb 3perc mulva egy 2méteres kigyurt kb 120kg-os állat elkapta a nyakam háttulról,és pároslábbal basztak ki a helyről,mert hogy ez nem sztriptizbár.Elmagayráztam a gorillának,hogy én át lettem verve csunyán,nekem azt mondták hogy ez hagyomány,majd ezután elnézést kért a csávó,és visszaengedett.Találkoztam a bolgár "testvérekkel" is,hatalmas szkander bajnokságot toltunk,engem konkrétan mindenki lenyomott,de utána megölteltek,és mondták hogy akkor is a  testvérük vagyok,és bármi történik,csak szóljak számithatok rájuk.Sose jön rosszul 3-4 kigyurt,aranyfuxos cimbora.Ezután táncoltunk még egy darabig,elmentünk kajálni,majd 3fele haza is értünk.Most pedig indulok dolgozni,remélem megkapom az állást,mindent bele fogok adni.20130913956.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr915513222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása