20130924972.jpg

Nagyon jól indult ez a nap,megkaptam a szüleimtől a kis dobozomat,ami rengeteg meglepetést tartalmazott.Konkrétan végtelen mennyiségű kaját jó kis erős pistát,gulyáskrémet és hasonló finomságokat.Nem mellesleg végre van bakancsom és kabátom is.

Ugye a tegnap este fejleményeként elromlott a töltöm,igy a reggel azzal a tudattal mentem be a suliba,igy az első köröm a boltba fog vezetni,és 4-500 koronáért vehetek egy töltőt.Kicsit elkenődve hazaindultam pénzért (előző nap a máténál LAN partiztunk VOLNA,ha lett volna töltőm..),ahol találkoztam Karinával.Megreggeliztünk együtt,majd elpanaszoltam neki bánatomat.Legnagyobb meglepetésemre,volt egy régi laptopjához egy 20130924974.jpgtöltője.Megkaptam,irány vissza a suliba.Azt az örömöt nem lehet leirni,amit akkor éreztem mikor bedugtam a töltőt,és müködött.Igen ám,kb 2-3órán át,mig ki nem derült,hogy az én bika laptopomhoz nem elég az a teljesitmény,amit ez az aksi bir.Fasza,újra elkenődés.Ekkor felhivtam a drága nagybátyámat és vásárlás közben skypon megbeszéltük a lehetséges opciókat.Mégpedig,le kell vágni az uj töltőnek a jó részét,és rászerelni a régi töltőre.Egész könnyűnek hangzik,tegnap is próbáltam mindenféle kábelt oda vissza kötni,de nem sikerült.Most este újra átjöttem a Mátéhoz,majd drága nagybátyám skype-on demonstrálta,hogy is kéne ezt a feladatot végrehajtani.Oké.Majd ezekután lemerült a laptopom,úgyhogy nekiültem,és addig vágtam,sodortam,ragasztottam,szenvedtem a szarral,amig el nem készültem.Végül bedugtam,és müködött.Nem mondom,hogy zseni vagyok,de azért mégis mennyire kurva jó vagyok és mennyire megérdemeltem ezt? Ilyenkor azt érzem,hogy megéri igenis a nehezebb utat választani,és a kemény munka,kitartás meghozza az eredményét az élet minden területén.Boldogság van,indulhat a League of Legends party.See ya!

A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr965532165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása