Tegnap este eldöntöttük Karinával, hogyha szünet van, ráérünk mindketten, "leugrunk" Németországba, és veszünk sört végtelenitett mennyiségben, ugyanis náluk kevesebb az adó és ha már autózunk, körbe járjuk fél 20131014988_1.jpgNémetországot és Dániát.

Reggel 9kor indultunk és kb már 11körül meg is érkeztünk a határ menti nevenincs településre, ami nagyjából 1 hatalmas metróból állt. Konkrétan mindent meg lehet találni, amit kell a háztartásba, tisztitószerek, edények, ételek, üditők, alkohol és minden olcsóbb.Fel is szerelkeztünk nem kicsit, majd ezután eldöntöttük, hogy elmegyünk a Dánia nyugati részén lévő "nyaraló" városba, Ribe-et.

Tökéletes őszi időnk volt, sütött a nap, a levelek sárgától egészen élénk pirosig minden árnyalatban fellelhetőek voltak, lenyűgöző volt a táj. Kb délután 1től 4ig csak autókáztunk Németországba a határ mentén és gyönyörködtünk.
Elmentünk egészen a tengerpartig, ahol is rengeteg birka, juh és különféle madár volt, sőt láttunk egy megjegyezhetetlen nevű madársereget együtt repülni délre, hatalmas élmény volt.

Ezután odaértünk Ribe-be, sétáltunk csomót, beültünk egy nagyon kis hangulatos pizzázóba, megnéztük a várost átszelő kis patakot, sétáltunk, láttunk egy templomot, sétáltunk, sétáltunk, sétáltunk. Szép kisváros volt, amolyan

igazi vidéki kis pihenő város, mindenhol egy-egy eldugott pizzeria vagy fagyizó, macskakő és a többi.

Jó nap volt a mai, remélem a Tiétek is jól telt ;)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.