20130903928.jpg

Azon gondolkodtam ma este,miközben az utolsó kortyokat ittam a sörömből,hogy lassan egy Frei dosszié tipusú müsort össze dobhatnék,annyi elmesélni való storym van...


Magyarországon én csak többnyire a fővárosban,és annak vonzáskörzetében jártam.Otthon a legdurvábbnak a 8-9kerületet tartják.Nos én jártam ott,és azt kell mondjam,hogy lófaszka.Úgy értem,nem laknék ott,mert egy rakás szar az egész hely,de ami itt van,az nem gyerekjáték.
Karina megkért,hogy 4napig költözzek el tőle,mert van egy előre megbeszélt vendége,aki utálja az idegeneket.Én pedig ahogy illik,el is jöttem,egy osztálytársamhoz.Ugye nagyjából 1hete ismerjük egymást a suliból,igy hát nem gondolkodtam,örültem hogy befogad 4napra.Na de,aztán jött a java.A srác bolgár,és másik 5 bolgár sráccal lakik együtt(,plusz-minusz 10 ember,akik jönnek,mennek a házban,barátok,akik persze mind bolgárok,és bolgárul is beszélnek,igy szart se értek belőle.),Brabrandba.Már mikor megjöttünk Dániába mondták hogy ezt a város részt kerüljük,mert nagyon meredek.Ó,mi lehet ebbe meredek,tettem fel a kérdést.Hát,hogy konkrétan csak bevándorlók,általában arabok laknak itt.Ők többnyire 5-10es csoportba közlekednek és cseppet sem tünnek barátságosnak nagy átlagban,persze ettől még biztsan van normális közöttük is.
Elkövettem ma azt a hibát,hogy este 8ig bent maradtam a suliba,és egyedül vágtam neki a hazaútnak.A buszon,még a centerbe beült mellém egy kb 185 cm magas,90kg körüli,nagydarapálllat,borzaszto bünőző kinézetű,arab srác.Végig méregetett,nem kell bemutatni ezt a stilust nekem se,amikor kiszursz valakit,és szivod a vérét szimplán azzal,hogy bámulod.Amikor leszáltam,értelemszerűen felpattant,és jött utánam.Itt már tudtam,hogy baszott nagy bajba vagyok,kihalt a környék,csak lakótelepek vannak,nincs senki akit hivjak,és egyszál magamba vagyok,a laptop pedig a kezembe.(Azért,mert a bérelt lakásba hagytam a táskám).Szóval,ilyen teljesen esélytelen helyzetbe feldobtam a füllhallgatom,próbáltam kizárni ezt a faszt a világomból.Jött kb mellettem végig amikor még egy főút mellett haladtunk,egészen addig,mig elértük azt a részt,ahol a lakótelep és a hozzátartozó park kezdődött.Rohadtul nem volt kedvem 1v1-ezni a sötétbe a sráccal,igy visszafordultam,és elindultam a viszonylag forgalmas ut felé.A srác megállt,és a bejáratnál állt,nézett,várt még kb 3-4 percig.Elfogyott a cérnám,egésznap tanultam,nem aludtam és ettem normálisan napok óta,és egy ilyen fasz még itt méreget.Felhivtam a kedves bolgár barátaimat,hogy tré van.A srác csak annyit mondott,hogy 1perc és lent vannak,majd letette,de már a hangján hallottam,hogy érti mivan,és tényleg rohannak.Jöttek is,2perc mulva megjelentek,addigra a stranger ember eltünt,mi pedig békésen (vérszomjasan) felmentünk.Csak annyit még erről,hogy ez az,ami sok nemzetbe megvan,de belőlünk magyarokból hiányzik: összetartás.Ezek a srácok tudják,hogy melyik házba hány bulgár lakik,délutáni programként átmennek egymáshoz,vagy épp a szomszéd bolgárokat vendégelik meg.Hihetetlenek,mint egy nagy család.Az osztálytársam elmondta nekik a storymat,azóta pedig engem is befogadtak,már én is Johny vagyok,és már annyit értek,hogy Kvoszta Brát? vagy valami hasonló,annyit tesz,hogy "hogy vagy teso?".Egyébként minden este kb éjfélig üvölt a zene,mindenki sörözik,cigizik,szóval rendes házibuli van itt,amihez párosul,hogy persze ordibálnak folyamatosan,de már kezdem megszokni.Ma szerencsém volt,(mert hazaértem élve) mert elment a banda 90% bulizni,igy se zene,se pia (csak 1-2 sör),se semmi nincs,és tudtam skypolni a tesómmal és nem mellesleg blogot irni.
998495_10200338026757965_1115233303_n_1.jpg
Ami még jó hir,hogy 70%-al átmentem az első matek teszten,szóval zseniális napot zártunk ma is.Nem mellesleg a vizsga előtt megittunk 2en egy 2literes "hordó"nak becézett sört,szóval alkoholmámor is megvolt.(Ez olyan dán szokás,Nick komám a szivére vette a sorsom,és beakart avatni,legnagyobb örömömre.)És,nem mellesleg kiderült,hogy a Financial Management tanárunk többet között a Harvardon tanult,ami számomra egy elképesztően nagy eredmény,megtiszteltetés hogy beülhetek az órájára.Ennyit mára,remélem élvezitek amiket irok,és a jövőben is olvasni fogtok.


A bejegyzés trackback címe:

https://idealnewgeneration.blog.hu/api/trackback/id/tr845494362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása